dinsdag 14 februari 2012

I heart U

Hoewel ik aan het begin van het jaar riep dat ik niet ging meedoen met het commerciële gedoe wat valentijn heet, heb ik er toch onder bezweken. Drie rode rozen werden er vandaag onder mijn naam uitgedeeld. Nee, ze waren niet voor een geheime aanbidder, aardige docent of sexy kantine juffrouw. Ze waren voor mijn drie beste vriendinnen!!

Want wat is er nou leuker dan iemand laten zien dat je om ze geeft? Ik geef toe, dat kun je ook het hele jaar door doen.. Maar toch vind ik valentijn iets speciaals hebben. Maar alweer een bewijs dat karma echt bestaat..

Ik heb maar liefst zes prachtige rode rozen in ontvangst kunnen nemen en één witte. Maar het mooiste waren niet de rozen of de jaloerse blik van een, niet echt door mij en mijn vriendinnen geliefd, klasgenote. Het mooiste was dat de jongen die ik heel leuk vind vroeg of ik zijn valentijn wou zijn!

En mocht je nou niets hebben gekregen voor valentijn, speciaal van mij:

Dikke liefdes knuffels voor iedereen!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten